Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2010 11:43 - ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРЕРАЖДАМ КАТО ЧОВЕК
Автор: gidmastar Категория: Бизнес   
Прочетен: 23039 Коментари: 7 Гласове:
20

Последна промяна: 17.03.2012 08:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това човека   не е като хората, няма на къде повече да еволюира, но според "волният  ездач" има. Човек ако не е достигнал еволюционния си процес, ще еволюира в един гъз, една уста и член или членка, според зависи.
Това човека само работи, от сутрин до вечер бачкане, бачкане и мачкане. Общо взето скапан живот, но нали така човека е станал хора. Решила маймуната да тръгне на два крака, взела една тояга и воала, ето ти хора. Всичко се напасва в този живот, за да ни е по - лесна. Да не мислим,  да не питаме, щото няма време, трябва да бачкаме, нали искаме да сме хора. 
От това бачкане не ми остава време да се порадвам на лятото, само бачкане.
Лятооооо!
И това си отиде. С такова нетърпение го чакам, когато дойде, искам  по - бързо да свърши, но сега ми е малко тъжно. Не мога да свикна с тези сезони, пристигат заминават, след тях само спомени остават и бачкане.
Аз обичам лятото! Това е най - хубавия сезон! Ако нещо хубаво ти се случва, то е винаги през лятото. Само, че вече не е така. Като съм се вманиачил да ставам  хора, забравих, че съм човек и се превърнах в маймуна. Тя маймуната е по - добре, нито бачка нито пита, дори не иска и да еволюира, защото като я гледам, така и е добре.
Ето така преминава един ден през лятото:
Ставам в 7:00 - 7:15 до 7:30 съм изпил първото кафе, влизам в кухнята и се почва. Три вида супи.Рибена, шкембе и пилешка ако има заявки правя и постна. Първите клиенти пристигат,изцедени от нощния секс, гладни. Питат за супа." Аз да не съм вълшебник?" И се почва с едни палачинки, сандвичи, бъркани яйца, омлети, яйца с бекон, пържени филийки. Капака на цялата олелия е когато някои турист в повечето случаи руснаци си поръча за закуска специалитет. "Вие милост нямате ли?" Гладните хора са лоши хора. Нахранихме  тази "вълна".След час супите са готови."А то станало 11 и нещо". Време е да изпия второ кафе. Само няколко глътки и отново в кухнята, туристи."Кога пак огладняха?"Обяда почва. Супите свършват докато дигнем капака. "Супер!" Радостта е кратка, скъп клиент се обажда и пита за рибена чорба."Свърши преди малко."  "Много жалко! - казва клиента.- Ще разочаровам 20 човека."  "Сакън,недей!"  И почвам в 13:30 да готвя рибена чорба. Поръчките "валят", супата е готова, клиентите са тук и лудницата е пълна. В 16:30 намирам някакъв половин час за трето кафе и малко почивка, но туристите са безмилостни. Не ги обвинявам, дори се радвам, когато са по - много, но това ми се струва малко извратено. Вечерта е някаква дива, и ако гледаш от страни, може би ще ти се стори неконтролируема, но и този път успяхме да подчиним подивелите туристи. В 00:00 излизам от кухнята без да ме интересува има ли все още гладни. Аз все пак не съм Исус и не мога да нахраня всички гладни. В 0:30 часа сме на път за Приморско. Яко купон в "Уйта". "Избухваме" за няколко часа с тайфата и към 5:00 си лягам, защото трябва да стана в 7:00 да сготвя. Та това е. Ходя на плаж вечер. През деня нямам време. Нощно къпане. Не е чак толкова зле, само дето на Луна се хваща малко по - бавно тен.  "Какво не мие наред?" Все бързам да направя това, да направя онова, а там за където съм тръгнал под земята, място за всички има.

Да ти еб.... и еволюцията! Да ти еб.... и оправията! Винаги ще има някои, които ще ти казва какво да правиш, от "слугата на народа" до обикновената "кука".    После, защо не искам да съм човек. Как да искам? 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sevdabg - Сега се замислих :))))))
03.12.2010 14:31
Защо ли все ни се дояжда супичка като сме на морето.
В София мога да не се сетя изобщо за супа ;)
Има нещо в рибената чорб - има- може би щипка романтика ?

Поздрави !
цитирай
2. gidmastar - sevdabg
04.12.2010 10:56
Абсолютно вярно! И прясна риба.
цитирай
3. an200 - Добре написано, искрено, както го може само млад човек.)
04.12.2010 13:11
Не бях се замисляла за някои неща.
Благодаря ти!)
цитирай
4. gidmastar - an200
04.12.2010 15:01
Аз ти благодаря!
цитирай
5. gidmastar - marley
04.12.2010 15:03
И това винаги ще е така, защото лятото е прекрасно!
цитирай
6. panazea - Ех , той и Христос не е могъл да нахрани всички ,
06.12.2010 16:37
как ли ще успееш ти !
Благородна ти е професията !
По-малко гладни хора по света ! Поздравления !
цитирай
7. gidmastar - panazea
07.12.2010 14:59
2 риби + 5 хляба = 5000 нахранени
Чудо!
Жалко, чудеса няма вече!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1651377
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930