Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2012 11:15 - Eminem - Not Afraid
Автор: gidmastar Категория: Музика   
Прочетен: 3286 Коментари: 0 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не се страхувам да застана пак на върха,
елате всички и хванете ръката ми,
ще вървим този път заедно през бурята
независимо дали е топло или студено.
Знай, че не си сам.
И ти ли си минал по същия път?


Да,беше си приключение..
предполагам, че трябваше да премина през това, за да стигна до тук.
Ако сред вас все още има хора на това място,
следвайте ме, ако искате да се измъкнете,
Ще ви помогна!

[Куплет 1]
Можеш да прочетеш текста преди да съм го пуснал,
но няма да разбереш думите, преди да ги чуеш от мен.
Не можете да ме спрете!Причинявам болка
с думите и действията си.Винаги изпълнявам казаното!
Не ми пука какво казвате.Правя го за себе си,така че майната му на света!
Без съмнение такъв е писано да бъда..опитайте се да ме спрете
и ще видите, за какво говоря.
А всички вие, които гледате с пренебрежение на мен, ще усетите първи яростта ми.
Не ме питайте, как или защо го правя.
От "Infinite" до "Relapse" все още го мога.
Започнах от заплата, сега ми плащат на час.
Няма да спра докато не умра..
Kойто идва първи, за добро или лошо
е женен за играта,като да те ч***** на Коледа,
неговата дарба е проклятие*, забрави за земята той има желание..
да издигне к*** си от мръсотията и да е** целият свят..

[Припев]
...
[Куплет 2]
Ок,откажете се от игричките с ножици и лайна и намалете глупостите*
В тези думи не трябва да има рима за да разбереш че е рап.
Ти каза, че си крал и излъга през зъби.
Затова майната на чувствата ти, вместо да те короновам, ще те застрелям.
И за феновете, никога няма да ви предам,върнах се.
Обещавам, никога повече няма ди ви оставя и ще спазя обещанието си фактически.
Нека бъдем честни, последното CD "Relapse" беше "ъъъъ",
може би оставих повече неща в земята.
Спокойно, няма да говоря за това сега.
Казах ви, върнах се и няма да се размотавам наоколо.
Не знам, как пак се озовах долу,като в кръг.Все още се опитвам, да се измъкна от тези лайна.
Мислех, че съм го преодолял,но явно не съм,
тези шибани черни облаци все още ме следват наоколо.
Но е време да унищожа тези демони.
Тези шибаняци сега правят скокове-крикове!




[Припев]
...

И не мога, да живея повече така.
Ще започна от днес,ще се измъкна от тази клетка.
Ще се изправя,лице в лице с демоните.
Открих смисъла и стъпих на земята.
Преживях достатъчно,дойде ми до гуша.
Време е да върна живота си обратно, сега.

[Куплет 3]
Беше мое решение да се изчистя,направих го за мен.
Разбира се, може би и заради вас.
Върнах се, чисто нов помогнахте ми, да видя през..
и дори не разбрахте, какво направихте,повярвахте ми.
Минах през Ада,а сега съм тук и размахвам среден пръст.
Мисля, че имам сълза в окото.Чувствам се като крал
на моя свят,хейтърите паднаха, като пчели без жила-мъртви са..
Без повече войни и драма, обещавам ще се фокусирам върху музиката и бащинството.
Тържествено се заклевам, че ще подобря живота на дъщерите си.
Няма с какво да ме спреш.
Начина по който се чувствам е достатъчно силен, да отида в клуба.
Вдигнах летвата.Преди бях твърде зает, да гледам в звездите, сега се целя в луната..
чувствам се страхотно и..

[Припев]




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1653840
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930