Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2011 12:09 - КОЛКО ГОДИНИ И ОСТАВАТ НА ЗЕМЯТА
Автор: gidmastar Категория: Политика   
Прочетен: 9424 Коментари: 15 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 50 или 50 милиона или 50 милиарда. Имали край живота на Земята? Честно, не искам да го видя, нека човечеството си остане на тази планета, в което започвам да се съмнявам.   
Това клипче го изгледах в блага на Ikra, и след като го изгледах, погледнах на живота по друг начин, по глобално. Аз искам в България да живея добре, но защо ми е този живот , ако планетата се руши.

Тогава годината е 92 и населението на Земята е 5 милиарда. За около 20 години населението на планетата е нараснало с 2 милиарда. Сами си направете аритметиката, какво следва от тук нататък.
 Човек колкото и да се старае и добре да живее, повече от 10 крачки неможе да направи в своя живот. То тези с 10 крачки са много малко, общо взето за много кратко време сме на тази планета, а какви големи глупости вършим. Аз не съм от тези, които са с подпечатан билет за отвъдното, за да не ме интересува това което остава след мен. Аз трябва да се погрижа за тези които остават след мен. Но как? Как? Самите водещи сили  незнаят как да спрат процеса на самоунищожение. Във филмите е лесно, в последния момент се появява спасителя и реже жицата, дърпа шалтера или идват извънземните и спасяват човечеството. Затова сме толкова спокойни. Света знае, че ще се появи някои и ще ги спаси. На кукуци ще спаси!  Това е масова психоза. Работи, нищо няма да се случи! Обаче българите знаем, че ако не се бунтуваш, братушките няма да дойдат. Никои няма право да руши моята планета, и след това да остане ненаказан, виновни за тази разруха  са световните сили. Да им се потърси отговорност.
    Пак ме изби на мъст. Ако искаме да има планета за поколения напред, трябва да се направи нещо. Но какво? Отворен остава въпроса, защото как да построиш нещо, ако преди това не разрушиш друго нещо. Как да живеем в хармония с околната среда, след като имаме нужда от ресурса и. Обвинявам човечеството и себе си, но каква полза, трябва решение. И то сега! Веднага! Не утре!  Днес!

Думи, думи, думи!

 

Думите имат ужасна способност, особено на това момиче, които се забиваха като пирони в тялото ми, защото задаваше въпроси на които няма отговор и след 20 години. Света се руши изпод краката ни, а аз немога да направя нищо. Безсилен, проглеждам истината и виждам задънената улица.  

Дори и Великия Български Дух не е в състояние да се справи с този проблем. Или… ?

Българския дух е известен с неговата твърдост и убедителност, с неговата сила. Той не е изчезнал, защото е вечен, доказателството  е във  времето. Ако има лекарство за спасение на този свят, то това е точно нашия дух. Ние можем да научим света как да  оцелее. Малко пресилено звучи, но какво пречи да се пробва, можем да се преборим със света, да спре да унищожава планетата на която всички живеем.

   




Гласувай:
31



1. tit - Като свършат ресурсите, и ние ще свършим!
05.03.2011 13:09
То вече се почна!
Не знам - да се разчита на съвест е наивно...
цитирай
2. gidmastar - tit
05.03.2011 13:23
След като свършат ресурсите, идва ред на хората. Световен канибализъм и край!
цитирай
3. atlantidatrovare - Самата планета е жива. По всичко ...
05.03.2011 13:40
Самата планета е жива. По всичко личи,че вече и писва.
цитирай
4. gidmastar - atlantidatrovare
05.03.2011 13:56
Съгласен. Не е решила, не ни е затрила!
цитирай
5. анонимен - stereomnocoly
05.03.2011 19:43
Ami dori da ne se sluchi drug kataklizum,v edin moment na slunceto shte mu svurshi gorivoto i... znaete kakvo sledva.A tova,che nie uskorqvame procesa e drug vupros.Az obache si mislq,che veche e vreme da si hodim.Ili kakto kazal Stalin...seshtate se za kultovara replika za choveka i problema...
цитирай
6. анонимен - stereomonocoly
05.03.2011 19:51
Gledaite poredicata na (mai beshe na NG) LIFE AFTER PEOPLE i shte razberete kak s nasheto izchezvane shte izcheznat povecheto problemi na planetata.Ili prosto razgledaite klipcheta ili snimki ot grad Pripyat v Ukraina,kadeto prez 1986 grumna chernobiskata AEC.Ot druga strana vse poveche stava populqrna teoriqta,che 2012 ne fizicheskiq krai na sveta,a nov etap evoluciata na suznanieto ni.Az licho se ndqvam da e taka,ama v kraina smetka vsichki si ima nachalo i krai
цитирай
7. gidmastar - 5
06.03.2011 08:03
За Слънцето не съм много сигурен, че ще гръмне скоро, или ще угасне. То сега е на 4 милиарда, ще издъяни още няколко. Проблема с човека? Съгласен съм, че пречим на всичко живо и го унищожаваме, но се съгласете и вие, че колкото пречим толкова и помагаме. Не случайно сме на тази планета. Винаги има решение!
цитирай
8. ikra - Здравейте, реших и аз да се включа, чак сега защото бях в чужбина :)
07.03.2011 18:49
Има теми върху които може много да се говори и трябва да се говори. Най-лошото в тази ситуация е, че са малцина хората, които се интересуват от тези неща и мислят трезво. Повечето хора предпочитат да не се занимават и да не се замислят дори, за да не си развалят настроението!
Ако погледнете, огледайте се край вас, в нет пространството дори - хората с какви глупости се занимават, а да не говорим за младежта... много жалко за нея - израства без каквито и да е морални ценности, а ние искаме да се говори за глобални неща, за това как да се спаси света. Не можем да помогнем на самите нас, а как да помогнем на света?!

Желая ви спокойна вечер!
цитирай
9. gidmastar - ikra
08.03.2011 07:43
От както гледах това клипче, нощите ми не са спокойни. Първата нощ не можах да заспя, но сега само заспивам с тази мисъл: Как може да има въпроси без отговор? Изхождам от моя скромен опит. Аз първо виждам това към което се стремя, и с времето достигам до желаната цел. По време на пътя използвам много качества, за да достигна набелязаната цел. Тези хора имат огромен опит, като нации и политика и всичко. Как ще извършват действие което води до разруха, от която разруха ще пострада и собствената им страна? Или те знаят нещо и не казват, или нищо не знаят и не им пука?
цитирай
10. анонимен - Силна пропаганда
08.03.2011 07:53
Която пак ще бъде яхната от организации с подобна цел и всичко ще се размие във времето защо липсва мащабност,която се генерира от единението и действието на обществото.
цитирай
11. gidmastar - 10
08.03.2011 08:36
По принцип съм съгласен, че всичко се размива и в крайна сметка става въпрос за пари, но идва един момент в които парите не значат нищо. Дано да не е дошъл реда на метеорита, които ще затрие човечеството, давайки възможност на друг вид, да се размножава.
цитирай
12. stoineff - Ние вероятно няма да
08.03.2011 17:17
видим последствията от поразиите, които направихме на Земята. За децата и внуците ни обаче оставяме тежко бреме..
цитирай
13. gidmastar - stoineff
09.03.2011 07:20
И на мен ми се иска наследството да е малко по - ..., но с този темп на унищожаване, ще оставим едно парче земя, което няма да е много добра място за живеене.
цитирай
14. ckarlet - Някъде бях разглеждала това кли...
15.03.2011 09:56
Някъде бях разглеждала това клипче. Едно дете накара света да мълчи пред силните думи, които изрича...
Поздрави и за текста, Didmastar!
цитирай
15. gidmastar - ckarlet
15.03.2011 12:33
Вярвам, че човечеството ще се вземе в ръце! Въпроси без отговор няма! Може би ни трябва време, или ... не знам?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1646276
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031