Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2010 15:44 - ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТЪРСЯ ОТГОВОРИ
Автор: gidmastar Категория: Забавление   
Прочетен: 1140 Коментари: 0 Гласове:
3



Ако в природата, по- силният, изяжда по- слабия, защо тогава ми е се струва странно, как се държат хората помежду си.

Пиех си кафето в една лятна сутрин и над една къща, ми направи впечатление, как кръжат цяло ято лястовици. Оставих кафето и се приближих до къщата. От една дупчица излитаха хвърковати мравки. Лястовичките, пируваха! Докато не изядоха и последната мравка, не спряха да кръжат. Помислих си :

-          Този ден, летящите мравки, ще го отбележат в своите анали, като денят в които изчезна, един цял народ.

Погледнато през нашето око, просто лястовичките си похапнаха, по- силният изяжда по-слабият. Тогава се питам:

Ако пречупя нашият живот през очите на Боговете. Какво ще се получи?

Въобще, на някой пука ли му, че ние тука се избиваме?  По-силният побеждава. Нищо странно. Нали? Колкото войни и да има, живота продължава да си тътри.

- А, станало война !- казват си те:

- В историята на хората- пък, казва друг- ще си запишат този ден, като денят в които изчезна един народ.

За кой ли път се убеждавам, че хората не са попаднали случайна на тази планета. Някой гледа от страни и страшно се забавлява. Но, идват ми и други мисли, този които е направил този експеримент, е в трети клас и не е от най- добрите ученици. Много грешки  допуска, да не вземе да му свършат батериите на играчката и   всичко да свърши през 2012.

Ще ми прицака екскурзията, на планетата. Намислил съм си още 50-60 год.  да бъда екскурзиант  и след това, кой от къде е.

Или, цялата планета е едно реялити шоу. Извънземните си гледат и се забавляват.  Сигурно е с висок рейтинг, щом още не е свалено от голямата сцена и дано не го свалят в близките 3-4 милиона години.

Но това не оправдава, как се отнасяме един с друг.Аз все още не мога да приема всичко което се случва на планетата, но изглежда това е най-нормалното и развитие. Ако процеса на доминиране, съпътства живеещите тук, защо ще ме учудва борбата между нас. Да се борим, един срещу друг е най- нормалното нещо което правим. Да си завиждаме, да се мразим, да се убиваме и изобщо всичко което правим  ежедневно е толкова нормално, че повече от това няма на къде.

Преди хиляди години, някой е видял, че човек върви към гибел и е измислел, разни грехове, закони, правила, но според мен, човек сам определя колко ще е лош и колко ще е добър, зависи от ситуацията в която ще попаднем. 

От тук следват, въпроси, много въпроси, но едва ли има човек, който да ти да де точен отговор, защото самият живот е необясним, мъчейки се да обясним неговият произход.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1646267
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031