Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2010 16:46 - ИСТОРИЯ В ЧЕХИЯ
Автор: gidmastar Категория: Забавление   
Прочетен: 2430 Коментари: 3 Гласове:
4



Тази история се случи, през зимата на 97 година. Спомняте си. Една много неприятна година. Тогава, много хора , разочаровани или просто търсеха начин да оцелеят, напуснаха България.За пръв път усетих България чужда, моята страна, моята България не беше така гостоприемна за мен . Стегнах  багажа и на път.  Имахме естествено план . Първо, трябваше да стигнем,  до Чехия. Да се установим и изкараме” убчанка „ .( Това е  документ, който ти дава права като на чехите. Нещо такова.) Така, по- лесно щяхме да заминем за Англия или Америка. На приказки, всичко е лесно, но когато се сблъскаш с действителността друго излиза.” Кръчмарят „ е гадно копеле, върти, струва всичко обърква.

Пристигнах ме в Чехия.Много бързо си намерих ме  квартира,  жена ми започна работа (тогава все още не бяхме женени),аз също си намерих, работа в един ресторант,  естествено, като мияч  на чинии, всякакви полепнали тръби с мазнотия, общо взето търках, каквото ми кажат. Гадна работа, но нали не бях в България, Щях да и натрия носът, тя не се грижи за мен, аз пък, още по- малко.Криво ляво се оправяхме, но все бях гладен.

Един ден, отивам на работа и гледам вратите отворени, бяха с фото клетка. Странно, друг път доста чаках, докато отворим. Престъпих напред  и  влязох. Следи от разбиване, нямаше. Викнах, няколко пъти, но никои не отговори, веднага ми стана ясно, че собствениците са забравели да заключат.” Вечерта имаха купон”, казах си аз”,напили са се и са си тръгна ли без да заключат” . Направление към  кухнята, там  имаше много храна,  грабнах една рохличка , разцепих я на половина,сложих едно чешко ролце и на две, на три я приютих в корема. Още едно, последва другарчето си. Стори ми се глупаво, при толкова много храна  да ям  хляб и ролцата , самотни полетяха едно, след,  друго в устата ми.  Отворих хладилника, все едно ангелски хор запя, когато видях рязаните мезета. „ Те я от  вечерта не бяха яли нищо”. Веднага констатирах аз. Направих си едно мое ролце с тройна обвивка, от шунка, бекон и пушено филе за пълнеж сложих луканка и суджук, хапнах няколко такива. Взе да ми пресяда, надигнах натурален сок и докато пиех си мислех „ Тоя сок е като фреш с власинките.” Бях много гладен, човек се лишава от храна, когато е на гурбет, за да може да спести някой лев, но сега нямаше нужда да се пести, продължих закуската с някакви филета на скара и деликатесни ястия. Натъпках се като лакомо, ненаситно, прасе. Така ядох, все едно утре,  щеше да свърши света.Човешката лакомия, понякога е страшна работа.

Излязох навън и зачакан да се появи някой.  Юра пристигна с някакъв „ абУриген” . Юра беше главният готвач, като видя отворените врати, така се разписка, голяма паника . Вика „Полиция” „ Трябва да се обадим в полицията” . Като чух това,  си казах „ А ,сега, загази”. Отпечатъците ми бяха навсякъде по дръжките на вратите. За миг се видях арестуван в полицейската кола, пътуващи, към някой,  чешки затвор. Щях да лежа в затвора, заради, една по - богата закуска от обикновено. Влязох ме вътре, аз вървях след тях и с ръкав бършех, следите по дръжките . Странно, но Юра вървеше направо към кухнята, продължаваше да писка, влязохме в кухнята и тия двамата започнаха да ядът.Юра  предложи да опитам от вкусната храна . Как да му кажа, че току що съм преял. За да не ме хванат трябваше, отново да ям като гладен . Не след дълго, дойде и собственичката , като разбра, че съм стоял от пред и съм пазел ресторанта, плесна с ръце и взе да вика „ Моят, герои!  Моят спасител! Днес ще готвя специално за теб!” О не, крещях на ум аз, това е някакъв кошмар. Няма начин да откажеш на собственик, които е запретнал ръкави и специално ще готви за теб. Да не говорим, че храната която сготви трябва да се изяде.

Толкова много храна не бях ял през живота си.  Прибрах се в квартирата, късно вечерта, едва дишах. Жена ми , притеснена вика. „ Къде се губиш, яденето ти истина!”




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - неведоми са пътищата на доброто....
15.01.2010 13:15
Излизал съм "навън" много пъти, но най-хубави впечатления имам от Дубровник / Хърватска/. Тябва непременно да отидеш...
цитирай
2. gidmastar - Знаеш ли, как ми се ходи, но все ос...
15.01.2010 13:35
Знаеш ли, как ми се ходи, но все оставям за другата година. Годинете минават а спомени няма.
цитирай
3. panazea - Абе тези собственици забравят ли ,
15.01.2010 17:09
че трябва да се яде всеки ден?
Сготвила един ден! голяма работа. Трябва да ги привикнеш всеки ден да ти готвят като за празник !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1651633
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930