Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2010 14:43 - В КАКВО СЕ ПРЕВРЪЩАТ МЕЧТИТЕ ?
Автор: gidmastar Категория: Забавление   
Прочетен: 1616 Коментари: 1 Гласове:
7



Ако в нашата природа е заложено стремежа  не материя  да се превърне в материя, то накрая мечтите се трансформират в едни стари и ненужни предмети. Забравени от нас, дори и от времето.Толкова много мечтаем, че не помним мечтите си. Към някои се стремим, а към други не.  Странното е, че ти може да си забравил за мечтата си и въобще да не мислиш за нея, но тя,  не те е забравила и сама си се сбъдва.

 Не се е родил човек, който да не е мечтал за нещо. Мечтите са като гориво за живота ни. Случвало ми се е мечтаейки,  да изпитам онова чувство, наречено  щастие. Но какво се случва с тях, след като са измечтани? Как се нарича човек, които постоянно мечтае? Мечтател. Нали? Звучи ми красиво. Но сигурно не е хубаво толкова много да се мечтае, защото този дето ти записва мечти, от писане не може да ти помогне в осъществяването.

Трябва ли да си осъществим мечтите? Ако някои ден се събудим и всички мечти са сбъднати и наоколо не е останала  и кьорава мечта, тогава какво правим? Не ми се мисли, че нещо такова може да се случи. По – добре ми е да съм заобиколен от мечти, да си бълбукат, да са много,но да са си край мен. Сигурно това са симптоми на някаква болест. Не е тази на розовите очила, надявам се.

Какво е човек без мечти? Не мога да си го представя. Дори и най – злите диктатори и терорист имат мечти. Сигурно? Не съм срещал зли хора. Добре се прикриват.  Това е странно, защото знам, че те съществуват, но за семейството си едва ли са зли, за народа си, за държавата. Колко е ужасен света, мечтите на едни са гибел за други. А, сбъдването на мечтата ти носи удовлетворение и щастие, сбъркана работа…




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Моите мечти са моите звездички..
19.02.2010 08:00
които ме водят към един приказен свят, чиито врати се отварят към нов още по-причудлив, по-красив и по-желан....


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1653549
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930