Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2010 17:56 - ПОДОЗРЕНИЕ
Автор: gidmastar Категория: Забавление   
Прочетен: 2319 Коментари: 2 Гласове:
9



 

 

Един живот преминал от кражба, през каторга, бягство, възход, постоянно бягство и завършващ със смърт. Динамичен живот, нали? И аз така си помислих, докато четях „Клетниците”.  Затварям последната страница, доволен от прочетената книга, но нещо ме кара да се върна на случките и събитията като на филмова лента, на бърз кадър, търся нещо. От начало не знаех какво, но не спирах, докато не  ме прасна думата, секс.         

-         Жан Валжан, умря девствен!- сякаш някакъв глас изкрещя в мен.

-         Глупости.- отвърнах аз – Така ти се струва.

Но подозрението започна да ме гложди. Не можах да се сетя, сигурно съм пропуснал някоя страница докато съм чел. Вече 10 години ме преследва това подозрение и не ме оставя на мира, не минава ден в които да не си мисля за това.

А вие, как мислите?

 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Това е моята любима книга!
30.03.2010 18:56
Като дете съм я чела 10 пъти и винаги препрочитах отделни пасажи!
Като млад Жан Валжан е мислел за прехраната, след това в затвора, след това грижата за Козет!
Напълно възможно е той да не е имал време за жени.
В манастира няма жени , а монахини. Освен това той е благодарен на тези , които му дават подслон и лъжат , за да го спасят.
Първият инстинкт в човека е за самосъхранение.
Вторият инстинкт е за продължаване на рода.
Когато човек навсякъде е гонен като диво животно, основна задача при него е да се съхрани!
Когато човек е болен , мисли за любов не минават през главата му.
По това лекарите разбират , кой ще живее и на кой песента му е изпята!
Поздрав!
цитирай
2. tit - Практически е невъзможно!:)
06.06.2010 16:14
"Клетниците" е рожба на своето време и на маниерите на писане тогава!
Личен, в този смисъл живот, не се е описвал и не пасва на повествованието. Можеш да говориш за резултата /Козет/, но не и за акта!:)
В този ред единственият правилен извод е, че Валжан не е имал деца. Което не означава непременно, че не е правил секс!:))
Боже, прости ми кощунството!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1651235
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930