Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 12:46 - СЪН ЛИ БЕШЕ?
Автор: gidmastar Категория: Забавление   
Прочетен: 2101 Коментари: 1 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

От кога искам да споделя с вас това си преживяване, но все не ми оставаше време, сезон. То пък един сезон! Ха-ха!  

Това се случи през една лятна нощ. Не съм сигурен сънувах  или бях буден, но това което се случи  ме закова буквално за стената. Лежа си аз, както споменах и ми се привижда или присънва не знам точно, някаква фигура, уж на човек, беше гола, но странното тук беше друго,  от пред виждаш гол  мъж, а от зад  вместо гръб, пак имаше лице, но на жена с всичките си анатомични белези. Представете си изумлението ми от тази гледка. Стоя и само гледам, чакам някакъв контакт. Нищо. Това същество, стои и нищо не прави, само гледа. Питам го нещо, а то само гледа към мен с любопитство. На сутринта направих грешка да разкажа за това, смляха ме от шеги, няма лош. Но да продължа, тази зима отивам до София, да разведа детето по музеи и забележителности.  Отиваме в историческият музеи и познайте какво виждам зад една от ветрените, скулпторка на двуполово човече,  намерена край Синеморец. Как си? Очите ми удариха стъклото. В групата имаше хора, които не бяха повярвали на думите ми. Какво можеш да кажеш когато пред теб стои нещо такова.  Мълчиш безмълвен.  Сори пич! Фактите говорят, истината е някъде около нас, но тя винаги е по страшна от това което човек може да си представи. Само трябва  да се изрече на глас. Не трябва да си предпазлив, когато става въпрос за истината, защото всеки един от нас крие някаква истина, било за себе си, било за близки хора. Съгласен съм, че истината може да те унищожи, но да я спестяваш си е тъпо. Мисля, че ще се съгласите с мен, много са хората които усещат, че предстои нещо да се случи в световен мащаб, и много скоро ще станем свидетели на нещо доста голяма, надявам се да не и опустошително.  Лошото е, че има шебеци, които  само са чули, а говорят пълни глупости. 




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kabuli - Макар и със закъснение
12.06.2010 08:28
Не обръщай внимание на неуместните шеги! Те са лакмуса на повърхностната простотия. На тази простота в изказа на ежедневието ни, която прикрива нашите дерзания и страхове. Страхове от околното, стахове от самите нас. И колкото да звучи парадоксално, науката от време на време се открехва, за да каже, че тук, на Земята, живее и друг, паралелен на нашия живот живот. А няма по-голямо тайнство от съня. Не напразно човекът от люлката си се мъчи да го разгадае. Не си ли си задавал въпроса, че именно през съня си ние можем свободно да прескачаме в други светове и да общуваме с техните знаци.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1651682
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930