Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2017 13:55 - Ивчо с първо интервю
Автор: gidmastar Категория: Забавление   
Прочетен: 1662 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес ще ви запознаем с един млад и интересен български влогър. Но първо нека обясним на читателите, които не знаят значението на тази дума.
„Влогър" - означава човек, който има видеоблог или документира част от живота си във видеоклипове, които качва в публичното пространство.

Ще ви разкажем историята на Ивайло Иванов. Той е на 18 години от гр. Бургас. Ученик е на ГРЕ „Г.С. Раковски" с италиански език. Той е млад, чаровен и определено знае как да спечели публиката. Един от най-интересните елементи в клипове му е неговата малката сестричка – Елия, която е неизменна част от всеки един влог. Освен да снима какво прави през ежедневието си, Иво прави и видео реакции отново със своята сестричка. Ивайло прави клипове от около 4-5 години и определя това като едно от най-любимите си хобита. Свързахме се с него и му зададохме няколко интересни въпроси, на които получихме още по-интересни отговори. Нека преминем към тях..

Spisanie.to: Здравей Ивайло! Къде се намираш в момента?
Ивайло: Здравейте! Намирам се на едно прекрасно място в един необикновен град на име Бургас.

Spisanie.to: Как обикновено минава един твой ден?
Ивайло: Обикновено започва с училище или фитнес, зависи от това коя смяна съм. След това се прибирам вкъщи за да уча, защото трябва да преследвам мечтите си, а без учене не става...След това се занимавам главно със сестра си.

Spisanie.to: С какво обичаш да запълваш свободното си време?
Ивайло: Обичам да правя влогове и всякакви други клипове, защото по този начин се забавлявам, а в крайна сметка забавлението е най-важно.

Spisanie.to: Ти си ученик в 11 клас в момента. Мислил ли си какво ще учиш след като завършиш и ориентирал ли си се към дадена професия?
Ивайло: Искам да ме приемат в морското училище в гр. Варна и да стана капитан.

Spisanie.to: Какви са твоите цели и мечти?
Ивайло: Искам да стана капитан! Разбира се, ще продължавам да правя и влогове. Ще се опитвам да съчетая двете неща.

Spisanie.to: Как реши да станеш влогър?
Ивайло: Липсваше ми хоби и реших да снимам това, което правя през деня.

Spisanie.to: Как възникна идеята за видео реакциите?
Ивайло: Има един пич от Америка, който прави видео реакции. В България не беше правено подобно нещо и аз реших да опитам.

Spisanie.to: Малката ти сестричка – Елия, участва в повечето ти видеоклипове. Как реши да я включиш?
Ивайло: Откакто беше бебе забелязах, че има уникално излъчване. Отдавна съм предсказал, че някой ден тя ще бъде супер звезда и ще има свой канал в сайта за видео споделяне. Трябва отнякъде да се започне.

Spisanie.to: Мислиш ли, че сестра ти допринася за гледанията на твоите клипове?
Ивайло: Оо разбира се! Кой няма да иска да види реакция на една малка, сладка принцеса...е и на красивия ѝ батко, но сега говорим за Елия.

Spisanie.to: Има ли човек, който те вдъхнови да започнеш да се занимаваш с това?
Ивайло: Да и не е само един. Родителите ми, приятелите ми и всички хора, които ме гледат и ме подкрепят, в това което правя.

Spisanie.to: Има ли повече интерес към теб, след като вече си звезда в интернет пространството?
Ивайло: Даа! Имам чувството, че хората полудяха, особено момичетата. Но разбираемо е, все пак погледнете ме! Шегувам се!

Spisanie.to: Как избираш темите на своите влогове?
Ивайло: Вдъхновявам се, като чета книги. Потапям се в мой собствен свят и тогава ми хрумват най-добрите идеи.

Spisanie.to: Кой е твоят любим влогър и защо?
Ивайло: Любимият ми влогър е Кейси Нейстат. Харесвам го, защото той е може би най-добрия влогър, който някога съм гледал. Той е абсолютно оригинален и е много добър в това, което прави.

Spisanie.to: Кой е твоят идол и с какво той те вдъхновява?
Ивайло: Моите идоли са родителите ми! За мен те са хората за подражание, хората които винаги са вярвали в мен, подкрепяли са ме и са ме научили на всичко, което знам.

Spisanie.to: Какво ще пожелаеш на читателите ни и на твоите почитатели?
Ивайло: Пожелавам им да са живи, защото много здрави умряха... и разбира се, да не спират да ме подкрепят в това което правя. Който не се е абонирал, може да го направи! Моите канали в Youtube са Ivcho Vlogs и ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ.






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gidmastar
Категория: Забавление
Прочетен: 1653505
Постинги: 129
Коментари: 1151
Гласове: 21802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930